2016. október 11., kedd

Pionír edzés beszámoló


     Egy kis beszámoló a mai edzésröl..

A mai edzés 4-kor kezdődött, olyan 5 órakkor gondoltam egyet, ugyis ráérek megnézem a gyerekeket.
Kiérve a pályára, látom az edzéshez szügséges kellékek kint vannak, a labdák kint, a sok bicikli kint, az öltözőbe a sok táska, ruha de gyerek egy se.
Kihalt város. :)
Besétáltam a pálya közepéig lassan, akkor kezdtem hallani a hangokat, egyszer csak megjelentek a gyerekek futnak kettesével kifelé az erdőböl.
Boldogan, ilyet még nem láttam :D
- VOLTAK VAGY 20-AN! Ákossal az élen.
Mint később kiderült hogy kondició edzésük volt a vasúthegyoldalán futottak felalá.
Visszatérve a pályára már meg volt a következő edzéstervük is, még hozzá a peczekastélyig meg vissza.
Volt akinek merésszebb terve is akadt de arról lebeszéltem őket. :D
Őrület hogy mekkora akarat van bennük!!
Nincs köztünk semmi veszekedés csipkelődés.
Utánna Nagy kapukra sötétedésik FOCIZTAK, még akkor se akartak hazamenni, a végén fél 7 kor lefújtam a mérkőzést, de olyan tisztán játszottak hogy egyszer se kellett a sípomba fújni, ugy vigyáztak egymásra. Igazi felnőttek ők már, bíok nagyon hogy megnyerjük a 2016/17-es bajnokságot, nagy igazságtalánságnak kellene történnie hogy ezt valaki megakadályozza.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése